styledbysara

Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Eriksson - 29 mars 2014 17:06

Hej hej! Nu är jag tillbaka och tänkte ge er ett tips som man kan äta när man vill ha mycket protein, men extremt lite fett!

Det ser läskigt ut, jag var extremt skeptiskt i början! Men så fort jag smakade det var det så gott att jag inte kan sluta äta det!

Försr, välj hur mycket kvarg man vill ha i en djup skål

Fun light med valfri smak, häll i kvargen så mycket ni vill ha veroende på hur mycket smak ni vill ha!
Sen kan man ha vad man vill i detta, men jag lägger upp vilder på det jag har i, vara nyttigheter!

Bara att testa er fram! Extremt gott!

Av Sara Eriksson - 26 mars 2014 05:44

Det är tidigt på morgonen! Men ändå e jag så pigg! Full med energi och redo för mitt nya jobb! Första dagen idag och jag ska erkänna att jag är nervös men det kommer att gå galant!
Hoppas alla får en bra dag idag! Xoxo!

Av Sara Eriksson - 24 mars 2014 08:48

Jag har bestämt mig för att skriva upp vilka böcker jag läser, skriva vad de handlar om, tidigare recetioner på boken, samt skriva en egen när jag är klar med den.
Tänkte börja med en bok som jag läser just nu, som heter ShooLen,

De är blint förälskade i varandra, men inom loppet av ett dygn kommer hon att dö för hans hand

"Gabi skiter i skolan, han har andra planer, han vill ha snabba cash. Och inget ska hindra honom, inte ens hans vänner"

Tidigare recetioner"

"Det är en otroligt bra ungdomsroman. Det här är nog det bästa i ungdomsromanväg som jag har läst på väldigt länge"
Yukiko duke, gomorron sverige

Av Sara Eriksson - 22 mars 2014 17:03

Igår åkte jag till källby och umgicks med systers man! Helt underbart. Vi lekte i lekparken, badade på lördagen och mycket mer! Det är härligt med barn som skrattar och ler stort och skriker saaraa när de ser en! Helt underbart :D

Coolingen!

Elliot e duktig och damsuger!

Elliot blir tydligen så glad när han ser mig så att han flyger rakt på mig!

Av Sara Eriksson - 20 mars 2014 09:20

Saknar dig så mycket, men du har det bra nu, i himlen.
(Och de som inte förstår hur man kan sakna en ödla f*ck u, jag brydde mig om henne lika mycket som folk vryr sig om sina pälsdjur)

Men nu till roligare saker! Eftersom det är vår är det dags att vänja fötterna med klackskor, ett tips är att börja med låg klack och långsamt ha högre klackar! Själv börjar jag med dem här klackskorna!

Xoxo

Av Sara Eriksson - 17 mars 2014 09:42

Trots att det är min sluta röka dag, så är det en vacker dag idag. Solen skiner starkt, fast det blåser väldigt mycket, och jag är lugn (kan ju ha med att göra att jag har snus i munnen :p) och jag har bara en lektion, kan denna dag bli bättre? Jag tror inte det :D

Av Sara Eriksson - 17 mars 2014 07:32

Idag är första dagen för mitt rökstopp, jag tycker att det går väldigt bra då jag inte försöker tänka på det så mycket! Jag har rustat upp mig med elcigg och snus, och jag tror på mig själv att jag kommer att klara detta!

Av Sara Eriksson - 15 mars 2014 12:31

Jag låter rubriken förklara det mesta :p det började med att jag och tjejerna skulle ha en rid tur i skogen, självklart blev det av och det blev en total lyckad uteskritt, enda som var negativt var att när vi väl kom iväg så började det blåsa väldigt mycket och solen försvann :(
Men här kommer lite bilder från stallet!

Och sen efter en härlig eftermiddag i stallet så bestämde vi oss för att äta pizza! (Ofc)
Sen skulle vi åka hem och ha en tjej kväll och dricka vil, men efter några glas vin och shotar så ville vi såklart gå ut! Så då fixade vi skjuts in till stan, hamnade på en hemma fest med massa killar, alltså så slutade det vara en tjejkväll, och självklart drog vi ut och hade det extremt roligt med massa skratt!

Här åt vi pizza :p

Man har alltid roligt med tjejerna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards