styledbysara

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sara Eriksson - 11 mars 2014 06:43

Nu var det för länge sen jag skrev ett inlägg. Anledning? Jag har verkligen haft fullt upp! Massor med barnkalas! Massor med plugg, och självklart massor med förkylning.
Första barnkalaset jag var på var min kompis maddes underbara flicka som fyllde ett år. Sen var det mosters älskling kelvin som fyllde tre år, och det var två kalas, ena för släkter på lördagen, och den andra på söndagen för vänner och massor barn.
Och på kalasen så var jag fotograf! Gick väldigt bra, med barn gäller det att fota ständigt för att fånga de mest underbara ögonblicken.
Plugg, ja ni vet nog hur det är att gå i dkolan, när man är klar med alla läxor så kommer massor andra :p

Och sjukdom/förkylning. När jag väl trodde att jag blivit frisk av min två veckors förkylning, så tog det bara en dag tills den var här igen! Massa hosta, täppt i nästan, och har ont. Överallt som har med huvudet att göra, nästan iaf! Men nu ligger jag i sängen och väntar på att det är dags att gå till bussen, alltså typ nu!

Ha det gött! Bilder på barnkalaserna kommer så fort jag har hittar sladden till datorn!

Och idag ska jag klippa mig typ såhär! Ser fram emot det!!

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards